www.anekamaya.com

MAMA & BABY SHOP

We have customized baby pouch and baby sling, ready made baby pouch and baby sling, Fenugreek the breastmilk booster, woman scarves and other baby's stuff

Perhatian

Sila isi borang di bawah dengan tepat supaya tempahan anda dapat diproses dengan cepat dan betul.

Wednesday, June 16, 2010

Customer's Photo

Zaiyati

salam...
saya baru melahirkan baby twin...jadi sy mengambil keputusan untuk mencuba baby pouch carrier untuk saya dan husband bg memudahkan kami bercuti ke mana2...tanpa perlu membawa pouch carrier...ternyata tidak sia2 saya menempah dan mencuba baby pouch carrier...mmg byk membantu..terima kasih nurul & anekamay


Idamadiha

salam...
saya baru melahirkan baby twin...jadi sy mengambil keputusan untuk mencuba baby pouch carrier untuk saya dan husband bg memudahkan kami bercuti ke mana2...tanpa perlu membawa pouch carrier...ternyata tidak sia2 saya menempah dan mencuba baby pouch carrier...mmg byk membantu..terima kasih nurul & anekamaya...


 Nureen

"...baby pouch yg saya beli kat anekamaya mmg byk membantu saya..pagi2 nk g kerja byk gile brg nk kene bwk (handbag,ice box,breast pump,beg baju baby n etc huhhu)..x cukup tgn dgn nk dukung ank saya lagi AHMAD ADAM umur 3bln nk anta g babysitter..terpaksa buat 2 trip ulang alik angkut brg pagi2..so bile ade baby pouch ni sngla nk dukung adam blh lps tgn je and dpt bwk brg2 skali..x perlu ulang alik angkut brg2 dh...heheh..g shopping pun sy bwk adam dlm baby pouch..kat shopping complex ramai tegur 'lenanya baby u tdo dlm baby pouch'...baby kita akan rs lg dkt dgn kita klu pki baby pouch ni compared dgn stroller..stroller dia rs lonely jauh dgn ibunyer..so mommies,mari kita pakai ramai2 baby pouch/sling!!........."



Deqlza

"...........Oooo, gtu al kesah nye
keadaan dia dok dlm tu, x'tau ler DeqIza nak kta tpi dia x'de nangis & tetiba dia ada rsa nak tdo...so dia tdo je ler & Papa Mama dok berdating kat pantai..."




No comments:

Post a Comment

Borang Tempahan/Order Form

Full Name:
Email Address:
Hp No :
Address :
Kod Produk
Payment via: (Detail of payment shall be given once order form submitted.) Maybank
CIMB
Cash on Delivery

Untuk tempahan Baby Pouch dan baby Sling, sila isi borang di bawah

CARA PENGUKURAN

1. Make sure ukur dr tulang bahu lalu ke tgh breast dan jatuh ke tulang PINGGUL sebelah tepi (bukan sampai belakang). Tali tu make sure tegang masa ukur.

Ukuran (tegang) serong drp bahu ke tepi pinggul (inci)
Tinggi anda dalam ukuran yang TEPAT (cm)
Berat banda anda SEKARANG (kg)
Usia bayi dan berat bayi anda SEKARANG
Berat badan anda sekarang (Jika mengandung)
Usia kandungan anda (Jika mengandung)
Saiz dan cup bra e.g. 32A, 34B :
Saiz baju fit (S,L,M,XL) :
Ukur lilit badan di bahagian buah dada (inci) :

Click here to put a form like this on your site.