www.anekamaya.com

MAMA & BABY SHOP

We have customized baby pouch and baby sling, ready made baby pouch and baby sling, Fenugreek the breastmilk booster, woman scarves and other baby's stuff

Perhatian

Sila isi borang di bawah dengan tepat supaya tempahan anda dapat diproses dengan cepat dan betul.

Monday, January 11, 2010

LIVE TESTIMONIAL FROM CUSTOMER

KEPADA PELANGGAN,

SUDILAH KIRANYA ANDA MENYUMBANGKAN TESTIMONI-TESTIMONI SETELAH MENGGUNAKAN PRODUK DAN PERKHIDMATAN DARI KEDAI ANEKAMAYA.COM. TESTIMONI YG DILULUSKAN AKAN MELAYAKKAN ANDA MENDAPAT REBET PENJIMATAN YANG AKAN DIBERITAHU NANTI. SILA POSTKAN TESTIMONI ANDA DI RUANGAN COMMENT. PASTIKAN ANDA MELETAKKAN NAMA ANDA DI RUANGAN NAME/URL ATAU MANA-MANA AKAUN YG BERKAITAN.

TERIMA KASIH

6 comments:

  1. ini testimoni saya..balik dari kerja..mak saya kata dah terima pouch sling tue.. punyalah seronok.. yele ini kira first time saya pakai benda nie.. ingatkan terus nak cuba.. rupa-rupanya mak saya dah buka bungkusan tu awal-awal.. rupanya dia guna dulu dari saya.. mak saya kata anak saya terus masuk dlm tu dan terus tertido.. agaknya seronok kot didakap macam tu.. malam tu saya guna dan belajar cara nak pakai.. mula-mula tu susah juga yele .. orang pertama kali benda tu.. bila dah mahir seronok pula sebab bila berjalan kat shopping complex semua orang tgk anak saya yang comel tu... yele bila pakai pouch tu .. nak menyusu pun senang sebab terlindung.. rasa selesa sgt.. saya rasa kita lebih dekat ngan baby kita..

    ReplyDelete
  2. FROM MY SHOUTMIX CHAT

    Nurul H: "Sangat suka dengan baby tight kat sini. Cute and the fabric is comfortable for my baby. Dah beli Busy Bee satu. Nak beli Blushu pulak. Supercute!"

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Nurul..
    Setelah menjalani 1 sesi rawatan bersama Slimming Patch, saya nak bagi testimoni.

    Sebab utama saya gunakan produk ni adalah untuk mengurangkan berat badan. Selepas 10 hari menggunakan Slimming Patch (tapak kaki & pusat), berat saya turun sebanyak 2 kg walaupun saya tidak mengawal pemakanan. (maklum la ramai pulak yg wat kenduri bila weekend).

    Sebelum menggunakan Slimming Patch nih, badan saya rasa berat dan x bermaya tp lepas dah guna badan rasa ringan sikit. Mungkin sbb byak toksin & lemak dah keluar..~

    Sekarang ni saya menjalani sesi ke 2 lak. Mmg sengaja beli byak ritu sbb nak tgk keberkesanannya. Kesimpulannya, saya tgh kumpul duit nak beli lg.. =)

    ReplyDelete
  4. Nigina dan Lady Adreena, anda layak menerima rebet penjimatan utk order anda seterusnya. terima kasih kerana sudi meluangkan masa utk testimoni ini.

    ReplyDelete
  5. salam...saya nak bg testimoni utk detox foot patch ni...saya ade mesalah sembelit...2/3 hari br nak ke toilet tp kalau saya pakai detox foot patch nie pasti esok nyer saya akan ke tandas dan saya akan membuang angin (terkentut²)...detox foot patch nie mmg berkesan utk buang angin...kawan saya pulak dia kata kaki dia jadik ringan...mungkin sbb keluar angin..tp dia kate nak naik tangga tu takdela penat and senang bangun pagi...

    ReplyDelete
  6. okeyh,nk nyibuk jap kt sini.baru smlm amek foot detox patch kt akak.mlm td terus pakai..ish,time tdo(lps pakai foot detox),mcm2 angin dr atas n bwh kuar,pastu tibe2 selsema n byk mengeluarkan hingus samapi meleleh.2 jam pas2 terjage,rase tapak kaki mcm melekit sgt,byk sgt toxin agaknye yg disedut :p ..kaki rase denyut2 time tdo,tp rase sedap..esok pg bangun,bersihkan kaki then terus meluru ke tandas..ha,xyh ckp la,segala jenis air besar n kecil dikeluarkan dgn mudahnye..tuh ar,selame 21thn xpernah buang toxin,sekali buat,mcm2 pakej kuar :) ..pg pi class pun rase bertenaga je..pasnih kalo dh abes foot detox 2,order kt akak lg..bg gud price tau :D

    ReplyDelete

Borang Tempahan/Order Form

Full Name:
Email Address:
Hp No :
Address :
Kod Produk
Payment via: (Detail of payment shall be given once order form submitted.) Maybank
CIMB
Cash on Delivery

Untuk tempahan Baby Pouch dan baby Sling, sila isi borang di bawah

CARA PENGUKURAN

1. Make sure ukur dr tulang bahu lalu ke tgh breast dan jatuh ke tulang PINGGUL sebelah tepi (bukan sampai belakang). Tali tu make sure tegang masa ukur.

Ukuran (tegang) serong drp bahu ke tepi pinggul (inci)
Tinggi anda dalam ukuran yang TEPAT (cm)
Berat banda anda SEKARANG (kg)
Usia bayi dan berat bayi anda SEKARANG
Berat badan anda sekarang (Jika mengandung)
Usia kandungan anda (Jika mengandung)
Saiz dan cup bra e.g. 32A, 34B :
Saiz baju fit (S,L,M,XL) :
Ukur lilit badan di bahagian buah dada (inci) :

Click here to put a form like this on your site.